eerste dage n - Reisverslag uit Drouin, Haïti van Cm G - WaarBenJij.nu eerste dage n - Reisverslag uit Drouin, Haïti van Cm G - WaarBenJij.nu

eerste dage n

Blijf op de hoogte en volg Cm

30 December 2015 | Haïti, Drouin

De nacht voor vertrek om 4u opgestaan om online in te checken en zo een goede plaats te bemachtigen. Ik had bedacht een plaats vooraan in het vliegtuig.
Door het inchecken thuis hoefde ik niet 3u van te voren aanwezig te zijn. Dus anderhalf uur van te voren aanwezig zijn was voldoende.
Bij boarden kwamen ze erachter dat ik met mijn Australisch paspoort had moeten inchecken. Ik dacht alleen dat ik het paspoort bij de douane moest laten zien. Gelukkig kon alles nog omgezet worden anders had ik toch een visum nodig gehad en die had ik natuurlijk niet. Afscheid nemen is niet echt mijn ding en ga dan ook zo snel mogelijk door. Realiseer me des te meer dat ik toch aan de andere kant van de wereld straks zit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Haïti, Drouin

Mijn eerste reis

Down Under naar familie

Recente Reisverslagen:

30 December 2015

eerste dage n
Cm

Actief sinds 25 Dec. 2015
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 1033

Voorgaande reizen:

26 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: